FUCKING STUDENT!

Har verkligen haft den bästa veckan i mitt liv. Student veckan var galet rolig och varje dag var en fest, trotts att jag lyckades bli lite sjuk och en del bråk bröt ut, men det var så kul. Träffat nya människor och umgåtts en massa med mina fina klass vilket har varit såååååå kul! Här kommer lite bilder från veckan och studentdagen. 
Börjar student veckan med öltältet #dag1
Öltältet #dag2
Toga #dag3
Resulterade i skadad krigare med sår överallt:
Klass mys #dag4
Övernattning i skolan #dag5 (har inga bilder och sov hemma) haha 
5 Kamp #dag6
På kvällen var det också maskerad:
Sista dagen innan vi skulle ta studenten fixade jag allting till studenten och sen åkte vi upp till norrhult för att fixa flaket.
Och nu är dagen kommen. VI SKA TA STUDENTEN!!! 
Det såg ut lite såhär: 
Sånt känslomässigt ögonblick på min dag.
Ungefär sådär såg jag ut hela dagen med världens smile och så lycklig. Men ändå var det så jobbigt och man har inte riktigt insett än att vi faktiskt tog studenten. 
 
 

Kommentera här: