Love you more than anything.

Hej! Jag lever faktiskt trotts att det var längesen jag skrev här. Levt livet med mina nära och kära hela lovet och det har varit underbart. Här får ni en bildbomb från senaste:
Som avslutning innan vi tog lov kollade vi på den årliga julshowen. 
 Första kvällen på lovet hade vi vår årliga paketlek och sen drog vi till hulingen för musik quiz och blev lite fulla..
På fjärde advent drog vi till farfar och firade julafton.
Sen kom julafton och då firade jag den med min fina familj.
Julmirakelt kom och vi fick snö.
Gick ut på juldagen för första gången (äntligen) och hade jättekul med dessa bra människor.
Äntligen kom dessa fina hem och vi firade julafton. 
Umgicks med min fina och familjen och hade det bra. 
Sen var det dags för 80-talet att göra en comeback.. Emma fyllde 18 år och valde ofcourse temat. Grattis underbara du! 
Jag och babe åkte till Vetlanda och hittade denna fina klänning som jag bar på nyår. Hade det bästa nyåret jag haft på länge och jag fick spendera den med killen jag älskar mer än något annat. Jag avslutade det här året på bästa sätt. Jag har haft ett otroligt år med skratt, tårar, lögner, svek men framför allt så mycket kärlek. Det har gått upp och ner men nu har jag äntligen hittat min rätta plats där jag ska vara, och det är med den underbara killen på bilden. Han har mitt hjärta nu och för alltid. Hoppas ni haft ett bra lov och ett riktigt bra år, hade.

Kommentera här: