Time is all we got left.

Bild bomb från dem senaste veckorna. 
Malta!
Båt tur i v-vik med familjen
Påväg till kalmar för att umgås med syrran 
Bakfylle häng vid Hammarsjön 
Västerviks lägret med detta härliga gäng!
Spontan trip med nötten här
 
Hej! Längesen jag skrev här, har haft för mig en massa saker sen dess. Bland annat har jag umgåtts en massa med min babe, åkt båt, varit hos syrran i kalmar, varit på virserums marknad, bakfylle road trip, , varit på läger med mina fina, stadsfest i kalmar med min fina, druckit gott kaffe och lite annat roligt spontant. Sista veckan nu innan skolan börjar och jag ska inte göra något speciellt. Mysa med kim, äta kräftor och umgås med en vän, åka till smultonstället och bara ha det fint. Är så himla taggad på skolan, sista året och det ska bli det bästa med. Ha det bra, puss. 

Kommentera här: