Brist på annat.

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Haley
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? –  kärlek utan sex. 
3. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Sova
4. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – plugga, plugga, plugga 
5. Den du senast sov över hos – Minns jag rätt somnade jag hos R.
6. Vem skrev du senast med på Facebook? –  Bästa Natalie
7. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Kunde varit värre
8. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Alla dem gångerna jag råkat kalla mina lärare för mamma, hänt alldeles för många gånger.
9. Din absolut sämsta egenskap? – Finns knappt någon som står ut med mig när jag blir övertrött
10. Din bästa egenskap? – Generös
10. En låt du är beroende av? – The funeral - band of horses, klarar dock inte av att lyssna på den längre
12. Vad stod det i ditt senaste sms? – Vad?
13. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Zac efron lätt. 
14. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja efter en tid.
15. Har du kysst en kompis? – Ja 
16. Hur ofta dricker du alkohol? - Typ 0-2 gånger i veckan
17. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Deras eget val
18. Vad hatar du? – Spindlar
19. Vad handlade din senaste dröm om? – Minns inte
20. Hur lång är du? – 162,7 cm
21. Vilken är den bästa svenska filmen? – I rymden finns inga känslor och serien med män som hatar kvinnor.
21. De bästa svenska skådespelarna? – Alexander Skarsgård
23. Ditt humör för tillfället? – Väldigt upp och ner
24. En vacker person? – Emma
25. Vem kramade du senast? – Louise
26. Vem träffade du senast? – Väldigt många ungar
27. Någon du vill träffa? –  Min farmor
28. När grät du senast? Varför? – I går, väldigt känslosam tjej just nu.
29. Sminkar du dig varje dag? – Nej
30. Är du helsvensk? – Ja
31. En artist du gillar? – Gavin degraw
32. Vad är det bästa som hänt dig? – Kärleken
33. Vad vill du bli när du blir äldre? Vuxen

Kommentera här: