2017

Hej!
Var ska jag börja.. 2017 har varit de jobbigaste året hittils, men också en utav de bästa åren på länge. Jag har träffat så många nya människor som jag är så glad över att jag fått som vänner. Men jag förlorade också en väldigt viktig person detta året.. Min pojkvän och bästavän. Trotts allt som hänt därimellan har jag lyckats ha ett jävligt bra år ändå. Detta inlägget är för att påminna mig om mitt otroliga år. Let's show u in pictures: 
Nollningen:
Massor med party kvällar:
(Min favorit bild med favorit killen) 
 
Jag gick också på Way Out West:
Jag och min nybilvna Roomie Cat började terminen med att faddra:
Helt klart den bästa bilden under fadder veckorna!
Jag drog till Norge med ett härligt gäng för att åka snowboard:
Precis efter skol slutet drog jag till Polen med familjen:
Sen kidnappade jag min fina syster till London som 25 års present:
Kolla bara på henne! Så fin! 
Jag fortsatte med gymnastiken i Göteborg:
Mitt Hultsfred lag var uppe och tävlade i Götborg med! 
De har varit många olika tävlingar, men gud så mycket dem har utvecklats! Jätte glad över att vara deras ledare!
Avslutar med en fin julbild på de bästa tjejerna!
God Jul & Gott Nytt År! 

Kommentera här: